Thursday, November 4, 2010

~~senyum~~

hari ni aku senyum sepanjang hari...
sampaikan mama ckp..ko ni nape???
buang terbiat ke ?? hahaha~~ lawak tul mama ni...

actually..hari aku hepi sebab aku jmp balik seseorg
org yg aku admire masa zaman skolah dulu...
hmmm aku xtaw ape aku wase.. tp.. sumeting nice..

aku ngat dia dh lupe aku....
aku xsure dia taw x aku penah minat die....
hahahhha~~ zaman2 jahiliyah dulu la...

dia seorg yg cukup menarik kat mata aku...
nk kata ensem x la..
mebi sebab perangai die kot...

dia ni panas baran masa skolah...
hah kalo nk taw.. aku je kot berani lawan dia...

nak taw nape??
sebb setiap kali aku jawab balik ape dia ckp..
sti dia pon terdiam...

hahhahahaa~~ aku ni nk kata baik xla..
aku ni jenis manusia yg degil.
so kene la dia ngan kedegilan aku...

seingat aku...2 hari sebelum aku tukar skolah..
aku ade jmp dia sebb nk amek baju sidang redaksi..
n kitorg jmp jap...

dia tny kenapa mesti nk tukar skolah??
kenapa xteruskan....
huhuu.. jawapan aku simple je.....
abg dh nk spm....then abes skola..same gak kan??
ti org sorang2 gak ^_^
dan mase tu dia senyum....

pas pindah skolah...ade gak la berbalas surat..tp mase tu dia dh sebuk
sgt ngan spm...xsampai ati nk kaco...
last aku terima berita dr dia..
dia sent kad raya...mase tu dia br abes spm.. dia sent skali kertas2 soklan spm..
n paling aku pelik..sampai skang kad ngan kertas soklan tu aku simpan....

n hari ni....
aku add dia..
dia approve...
dr ptg kitorg borak smpai la td.....
hahhahahha~~ yg menyeronokkan... aku hepi...
hei sape xhepi..jmp balik admire kan???

soklan pertama die kat aku td..
dh kawen??
hahhahhaha~~ soklan klise.. bosan aku nk jawab..
dan aku tny dia..ade awek x? dia gelak besar..
cet ini org..kalo ade awek bgtaw sajalah..
ish2..
kang aku admire balik kang baru haru....
hahahhaha~~~

otak aku dh pikir giler dh ni.. :p
but..dia dh x mcm dulu..
mebi 9 tahun leh ubah die kot...

banyak mende kitorg borak2 td...
sounds good...
and...i'm happy coz i've meet him again..

3 comments:

Lin said...

ehem...hehehe..
meh sini kenalkan..

_chenta^ainie_ said...

hahahaha~~~ lin ni....cite lame la dik.... tah la..xterbukak hati agi kot.. xpon lin carikkan je la tuk akak leh kan?? :P

nurul said...

k.aini sape tu? story mory lah..heheh