Monday, November 22, 2010

~~sedih kot~~

Malam td.. tetibe je sedih semacam.... 
aku pon xtaw kenapa?? apekah kejadian sebenar pon aku keliru...


ermmm..... rindu teringat dia??
xkot... cume semalam mase ngah kemas2 bilik..
aku terjumpa sumeting yg aku nk berikan kat dia.. 
tp xterbagi... xde kesempatan...
siyes.. aku pon x ngat dah mende tuh.... rase mcm dh bagi...


saat sedih tuh....
aku teringat pertanyaan mama 
" kau dah ade pakwe???"
"bila kau nk kawen ni dik?? "
 erkk... :-s terkedu aku nk menjawab....


mama ngan abah selalu ckp...... umo ko dh 25... tah bila nk kawen...
kang mama abah xsempat tgk ko sanding dik... 


Ya Allah....aku bukan nk menidakkan jodoh aku....
tp... tah la... nanti2 la..
aku dh benci malas nk pikir... cukup2 la.. 2 kali aku salah pilihan...
aku xnak tersalah langkah lagi..
biar orang kata aku memilih ataw cerewet...
hanya hati aku je taw betapa sakit dan perit bila kecewa...


Sedih malam td banyak mende...
aku bukan sedih sebb dia dah...
banyak mende berlaku kat aku sejak akhir2 ni...

No comments: