Saturday, November 13, 2010

~~sakit~~

this week aku mmg x berapa nk sehat...
migrain menjadi2..
demam...Align Center
erm...serabut sgt2..

masuk bulan 11 ni...
aku dh bertukar wad balik...
kene dok kat wad bersalin semula..
ni sume pasal org dok ngata n tabur fitnah..
tah la..aku pon xpaham..
bila la sume ni nak berakhir..
penat sgt2....


bulan 11 ni wat aku nye jiwa kaco giler..
aku ngan hunny aku mcm jauh sgt2..
aku taw dia xnak aku terluka lagi..
dia xnk aku wat mende yg boleh aku sedih lagi..
dan aku taw dia sgt2 sygkan aku...
dia de ckp ngan aku.... dia marahkan aku baik ngan family "encik R"
bukan sebb ape..
dia taw aku mesti terluka....

maceh hunny.... org minx maaf org wat awk mara ngan sedih..
xde niat pon..

bulan 11 ni gak aku terima berita gembira dr abg angkat aku..
abg kodok ^_^
tahniah abg... moga bahagia ngan akak n ain ^_^
sentiasa sokong abg.. InsyaAllah jika kite berada dgn niat yg betul
kite xkan kalah dgn dugaan...


ermm... baru je bape haribulan.. tp dh mcm2 hal berlaku..
tah la.. malam td mimpi dia lagi...
kenapa?? kenapa mesti dia??
entah la ..ape nk jadi ngan aku pon xtaw la....
siyes.. aku rasa mcm berpura2 pada diri sendiri ni same je
sakit ngan rasa kecewa...
sentap dowh..

aku masih mencari dan memikir..
bila rasa ni nk berakhir... T_T

No comments: