Thursday, November 25, 2010

~~happy + sakit ~~

hmmm.... saya dh dapat kembali along saya...

wow..sungguh teruja terharu... ye lor.. dah lame xborak2 ngan dia

paling besh kot... smlm kongsi2 cite...

seronok sgt2... 



yang sakit ni bukan ape....

gusi geramham bongsu aku belah kiri ni 

tetiba bengkak balik... aduiyai....
 
masuk ari ni dh 3 hari dowh.. seksa dia.. siap berguling2

macam kene period pain...



sangat tidak selesa ngan ini situasi....

nk keje ..nk wat ape2 xde mood

semalam lam hati ade gak la nk ngajar dak2 baru wat repot

tp disebbkan kesakitan kegigian ini...

dan tgk susah nau budak2 ni nk belajar...

so akhirnya.. aku yg wat sendiri report tu.

bukan ape.. aku takut kang aku jadi incredible hulk TERhilang mood...

xmasal budak tu terkencing lam suar xmo keje dh ..

ayat cm aku ni mcm rimau garang nau..

xde la... mebi disebbkan kesakitan kegigian aku ni la..



em....cepatla bg masa happy aku balik..

xmo la sedih2 dh...

nk happy jer...

2 comments:

IeyRa K!eyRa said...

cantiknya background blog dia..hehehe...warne purple...:p

_chenta^ainie_ said...

hehe~~ maceh ieyra.. saje je... nice kan?? kalo wat kaler oren kang nampak garang.. so tukawkan ke kaler pepel.. tp xtiru ieyra taw...