Sunday, November 21, 2010

~~happy time ^_^ ~~

sebenarnya dh lame nk naip.. 

tp malas xde mase....

huhuhu... ye la dok nk ngedit je keje.. mane sempat 

nk naip...

cmni.. jumaat ptg tuh.. aku g men boling... 

yana punya plan la ni... aku masuk keje kul 9pm..

pas men boling... jalan2.. mkn2...

g keje.. sampai2 .. tgk ade 3 patient je kot.. skali ain ngan dibah ckp..

akak cuti la.... xde pt pon...

aku pon ngn penuh sopan santun.. kol puan.. n g taw nk mek cuti....

so maka nya.. malam tu aku berjimba la ngan yana... zati n ayu...

plan awl nk g karok.. tp xjadi..

seterusnya.. ke pd.. weee~~ picnic... 

sampai pd.. ujan agak lebat... then lepak jap kat bundle pd... still jan xrenti..

amek keputusan.. aku msg syiera.. dia ckp melaka x ujan..

dan kami terus menuju ke pengkalan balak...

sampai2.. men air.. tangkap antu  tangkap gambar... mkn2..

pastu balik.... kul 5 lebih sampai kajang ^_^

mmg release tension sungguh... and happy giler....

paling heppi kot.. "kelisahitam" dh sehat :p 





kami ,boling & happy time ^_^

saya nk strike kan bola "oren" ni :)
dah sampai pantai :) picca time ^_^

No comments: