Wednesday, November 17, 2010

~~Salam Aidiladha~~





Salam Aidiladha tuk sume kawan2...

ermm sungguh penuh pengorbanan aku taun ni..

pengorbanan untuk diri sendiri..

pengorbanan untuk family...

pengorbanan untuk perasaan..

dan pengorbanan paling aku kene buat...

pengorbanan duit poket....

"kelisahitam" kene hentam...



tadi... kol family sane...

sume baik2 belaka....semua ade balik raya.. kecuali "encik R"

sayu je dengar suara "MAK"

xde kah erti pengorbanan dia tuk korbankan ego dia untuk family sendiri??

korbankan ego dia tuk kembali berada di sisi keluarga...

kesian aku pikirkan....

sempat borak2 ngan adik2..

diorg suh balik sane...

InsyaAllah xleh janji...."kelisahitam" nk masuk wad..

harapan aku... semoga Allah bukakan pintu hati "encik R"

semoga Allah beri dia kenal erti pengorbanan....



Dan demi Aidiladha ini...

aku masih mencari erti pengorbanan yg aku perlu lakukan...

pengorbanan yg boleh buat aku kembali kuat dan tabah..



Ya ALLAH.. ku pohon pelindungan dan keredhaan mu...

demi sebuah pengorbanan yg perlu aku lakukan..

2 comments:

Am01z_ChoCol4t3 said...

sabarlah cyunk..tentu ader hikmah disebaliknya...dan yu doakan semoga mr 'R' hargai pengorbanan moi tue key ;)

_chenta^ainie_ said...

thanks yu.. moi xkesahla sal dia.. moi cume kesian kat family dia je... pasal kitorg... biarlah.. sume dh berlalu... moi xnk minx ape2 dh... biar dia pikir sendiri ape silap dia.. ape dia dh wat ngan moi...