Thursday, November 18, 2010

~~bila cinta~~




macam tajuk lagu kan?? huhu pinjam eh..

erm... ape kene mengena title ni ngan ape aku nk type ni kan??

bila cinta ini xlagi milik aku??

memang pon... aku dh xleh nk toleh belakang lagi..

dan aku xboleh nk katakan aku dh boleh terima sume

kesalahan dia kat aku...

cume aku boleh katakan...

dia dah lama pergi tanpa aku sedari...



bukan aku menafikan realiti..

tapi aku harus sedar....

dia ada pilihan dia sendiri...

dan aku xtaw.. samada pilihan itu kehendak dia atau keterpaksaan..

xperlu aku nk bohongi hati aku lagi...

dan aku akui... walau semakin jauh dia...

semakin sakit rasa hati.. dan aku harus lupakan sume ni..

sebab aku dh buat hati dan jiwa aku sendiri merana...

xguna aku terus lakukan cm ni..

sebb dia boleh bergembira..

sedangkan aku berduka??

kejamkan??

itulah kejadian cinta...



dan demi sume ni...

aku lepaskan dia seikhlas hati aku....

cume hubungan aku dan keluarga dia...

xde kene mengena ngan diri dia...

aku ikhlas tuk keluarga dia.. bukan untuk dia...

cukup la....



dan aku xkan berkalih lagi....

jodoh aku dan dia dh berakhir...

moga Allah temukan aku jodoh yg sebaik mungkin...

dan moga Allah sedarkan dia dengan ape yg terjadi..

aku xnak dia ulang kesilapan dia dh lakukan kat aku

kat org lain...

biar aku sorang je tanggung...

dan biar aku sorang je taw ape akibat cinta aku ini...



walau hati ngan jiwa aku perit...

aku kene redha,...

Allah menguji setiap hamba-Nya...

No comments: