Wednesday, October 19, 2011

" penat "

p/s : ade kene mengena ke pic ni ngan cite aku?? hahaha :p

actually bukan penat bekerja..
penat dengan tekanan yg berada di sekeliling...
penat dengan perkataan "kahwin"
penat dengan persoalan tentang jodoh..
dan penat dengan hati yg xpulih2 lagi nih...

hmmm.... bila aku jatuh cinta..
tp aku takut nak akui nya ..
bila kisah lama aku menjadi igauan...
tah la...sampai bila aku nak keluar dr kisah lama
aku pon xtaw...

kadang2 cemburu tengok kawan2 lain bahagia...
cemburu tengok kawan2 ade pasangan....
yg bercinta nye la..
yg bru kawen nye la..
yg br bertunang nye la...
hmmmmm.....rasa cemburu tu berganda2...

aku penah rasa ape yg diorg rasa skang...
dan aku nak sangat kembali pada saat tu...
aku cuba tuk lupakan ape yg terjadi...
tp.....kekuatan tu xcukup...

cinta boleh dirasa...
tp benarkah cinta itu akan hadir sekali lagi?

No comments: