Sunday, October 9, 2011

~????

xde tajuk nak letak...
wahahhaha..lame x menghupdate entry
sori.....
bz sket ...bz la sgt...
keje je skang...malas nk pikir ape2 dah :)
macam2 nak kene kejar... 
huhhuhu..tah larat ke x?

kehidupan aku masih macam ni
xde yang berubah...
bila suka kat seseorg tuh...
tp pikir balik....
aku xlayak tuk dia..
nak luahkan pon takut..
hahahha...serik wooo kecewa..
sakeeet....
so?? mcm ni je la..
jalani hidup dengan gembira :)

keje? tah ade mase syok..
ade masa mcm aduh rasa nk berenti jer..
hahahhaa.. pelik kan??
so keje je la...
dh tu je bidang yg aku mahir..

family?
masih macam ni...
no komen..

kawan2??
ermmm susah nak kata...
bagi aku....aku tetap hormat dia as a kawan aku..
xper...mebi dia xperlukan aku..
mebi aku ni dh ckp nyusahkan dia..
xpa la.. :) senyum saja...

so...apepon...aku teruskan life aku..
aku teruskan kerjaya aku...
dan aku xkan toleh lagi... 
aku harap aku berjaya :)

No comments: