Sunday, February 27, 2011

~rahsia hati


macam2 aku alami dua tiga menjak ni...tah la nk ungkapkan satu persatu..sangat perit... aku dah x kuasa nak menjadikan tu satu alasan tuk aku jadi seorang yang penyedih...hmmm bahasa agak bunga-bunga pulak....


kadang2 aku terpikir...kenapa semua ni berlaku kat aku..sedangkan sume mende ni x K.E.L.A.K.A.R tapi... aku kene hadap gak mende2 ni sume...


dari saat aku kenal ape itu CINTA....
aku PUTUS CINTA
menjadi seorang PLAYER CINTA
kembali menjadi SETIA PADA CINTA
dan akhirnya aku DIPERMAINKAN....


kini aku xtaw..perlu ke aku menjadi seorang PEMBURU CINTA
ataw biarkan CINTA tu hadir sendiri..
aku pon dah xpasti mende2 ni....


aku kenal apa itu CINTA pada umo 13 tahun... xkelakar kan???
orang kata itu PUPPY LOVE... cinta zaman budak2 skolah...
mamat tu pon dh kawen...so...memang bukan jodoh aku pon...


masuk zaman kolej.... kenal ramai org...
konon nk setia.. tp?? hampeh kot...
cube mencari yg terbaik... tp?? aku bukan terbaik pon...
jumpe...tapi...sume tu awal lagi kot... nak2 zaman xabes blaja agi...
nak mampos kene rembat ngan mama abah....
stop pikir....teruskan belajar....


masuk zaman keje....
disini bermula........
aku kenal seseorang...bende nak serius...tp xde jodoh..
aku kene main siot nye jantan,,,, 
huhuhu~~ tapi xde la aku kecewa giler sgt..masih bole control kot...


dan aku jumpe yg betul2 serius dgn ex yang ni.....
sangat serius..kawan dah lame kot...hampir 4 tahun....
kenal la jugak...
dan masuk tahun ke 4 baru kitorg getting serious but...
its failed,,,
sume dh takdir...xde jodoh antara kami...
bab yang ni...aku xtaw nak salahkan sape...
aku ataw dia..
ataw kedua2 nya skali ade masalah...
aku dgn ego aku..dia ngan ego dia...
mebi aku xcukup menjaga dia...
tah lah...cume kali ni memang aku agak kecewa..sangat2...
xcaye...tanya la "hunny" ngan "naza" dia tw mcm mane aku giler kene tinggal..
terus terang...aku TERLALU SAYANG....sampaikan aku TERLUKA banyak kali 
ngan dia tapi
 aku masih boleh maafkan dia....teruk kan aku??? dan aku BUTA kerana CINTA..
dan betul la org kata CINTA ITU BUTA...


dan kini..saat aku TERJATUH CINTA lagi skali...
aku kalah...hahaha~~ i'm LOSER 
sebab CINTA aku xbersambut..dalam erti kata ,..
aku yang perasan....
aku xde rasa kecewa..cuma aku MALU sebab aku xpandai handle bab ni
dan aku xreti CERMIN diri sendiri...
dan bagi aku.... TIADA CINTA lagi tuk diri ni...
cukuplah.... aku sekadar menyayangi dia dari jauh...


RAHSIA HATI ini aku luahkan..tuk aku pikir sendiri.. jalan ini perlu ke aku lalui lagi skali..
ataw aku perlu biarkan...
hmmm....mengeluh aku bukan mengenang nasib...
tapi aku mengeluh sebab aku agak PENAT ngan sume ni..

2 comments:

hestyrezyuda said...

:)

Anonymous said...

bersabar ye kak..
insyaALLAH ada jodoh yg lg sesuai utk akak kelisa hitam..~jrt1~