Thursday, February 17, 2011

~cuti...

xsangka roster aku puan bg cuti berderet...
ape mau buat??
alahai..kebosanan ma..
musim2 poket ngah gabak ni..
makanya dirumah sahaja la yerk..

ermm...
pagi ni yg indah..
aku menjadi seorang mak sedara yang 
penyayang..
uiks..statement apekah itu??
ermm aku hari ni mengambil alih
tugas abah..a.k.a atok budak2 ni..
menjalakan misi tugas..
sebagai penghantar diorang ke sekolah...

huhuhu~~...
cam xpercaya kan??
wah... sudah berubah kah kamu??
alahai...
skali 2 kala...
kesian abah...

so ape perancangan hari ni??? entah la...
esok baru mule berkerja dengan jayanya...
hehehe~~~
yes...esok bermula la kerjaya aku semula 
setelah empat hari menjadi penggangur...
ayat xleh blah..macamkan aku kene berenti keje..
hampeh je kan??
dah2 dari aku teruskan kemengarutan aku..
so aku nk off9 dan meneruskan kerjaya baru aku pagi ni..

hahaha~~ happy working tuk sape2 yang bekerja..
untuk dia...selamat kerja ya...
jangan nakal2..
keje leklok..
berhati2 di jalan raya ^_^

No comments: