Saturday, December 11, 2010

~~taktala hati berdetik rindu~~

Sepanjang minggu aku bercuti...aku sangat gembira..
cuma hati berdetik rindu pada "encik R" 
aku xtaw kenapa perlu aku rasa rindu dekat dia lagi....

dan skang...aku kembali disini..
masih terasa rindu "dia" aku xtaw...ape aku rasa skang...

2hari aku cuba kol "mak" xdapat2..
siyes aku riso..
ptg td br dapat kol...dan sms dr "mak"
dan berita gembira aku dapat...
angah ..adik "encik R" dah selamat melahirkan baby boy...
Alhamdullillah...
cuma aku xtaw samada "encik R" dah taw ke x??
dan aku kongsi gembira tu ... dan paling terharu.. 
"mak" ckp...aku tetap "maklong" baby tu...
siyes...tu dulu..
mase aku ngan "dia"...
tp skang...xmungkin...sume tu xkan terjadi...

dan aku nak bgtaw kat "dia"
kalo awak baca ape saya post ni..
saya nk awak taw...
saya bukan nk tagih simpati awk..
saya cuma nk awak taw...
keluarga awk perlukan awak....
xpe..awak boleh tinggalkan saya..
tp jangan tinggalkan keluarga awak....

dan saya janji...
saya ada ngan family awak masa2 ini je...
bila awak dh bersedia tuk kembali ke pangkuan keluarga awk...
saya xkan kaco lagi family awak.
saya xkan tamak kasih sayang...
itu keluarga awak...
awak lagi berhak untuk mereka...
saya hanya sekadar menumpang dan beri kekuatan pada mereka
saat mereka hilang awk dr hidup mereka...

doa saya... moga awak bahagia dengan apa yg awak pilih..
moga awak pulih dan terus kembali pada keluarga...
Allah tu Maha Penyayang dan Maha Pengampun...

No comments: