Wednesday, December 1, 2010

~~biarkan sume pulih dengan sendiri~~

aku x rasa aku perlu terus mendambakan cinta dia
dan aku xperlu terus menunggu cinta dia
sebab dia x mungkin akan kembali..

aku xperlu terus pura-pura
aku sendiri perlu berusaha...
xguna aku dok pikir sal dia
dan biarkan segalanya kembali seperti dulu

dia memang kene dipersalahkan
sebab berani berjanji..
berani menabur kata manis..
dan aku pon bodoh kurang cerdik..
tuk menilai sume tu..

dia perlu dipersalahkan jugak..
sebab dia.. aku hilang semangat
aku hilang masa-masa gembira aku
dan aku tetap persalahkan dia
sebb aku menjadi seorg yg lemah sebb dia

bodoh kan aku??
demi cinta aku jadi mcm ni...
hahahaha~~ 
cukup-cukup la..

sekarang aku cuba
kembalikan diri aku yg sebenar nya..
aku kembalikan semula aku yg dulu...

dan kau...
harus ingat..
segala apa yg kau lakukan tuk aku..
ada pembalasan nya..
bukan dari aku..
tp dr Allah S.W.T
kau kene ngat.. Allah sentiasa ada..
dan Allah melindungi org2 teraniaya...


dan kau..
yang meragut kepercayaan orang tua ku..
memang kau xkan selamat..
dan kau..
org yg xreti bersyukur ...
biarkan keluarga kau tanpa rasa bersalah..


dan kau...
jangan ingat kau akan gembira selalu..
fikir2 kan apa akan kau dapat..


dan kau...
menyesal aku bila kenal dengan kau..
dan sangat menyesal bila 
aku taburkan sayang aku dekat kau..
sangat membazir ..


dan perlu kau taw...
aku takkan maafkan kau sampai bila-bila..
ngat tu... 
kau akan menyesal satu hari nanti..

No comments: