Sunday, December 12, 2010

~~luahkan segalanya~

td aku sent email kat "encik R" 
bukan untuk pujuk dia kembali..
tp sekadar meluahkan apa yang tersirat di lubuk hati..
akhirnya aku lega...
aku bukan meminta simpati dia..
aku cuma meluahkan...rasa..melampirkan amarah yg aku pendam
aku kecewa sikap dia..
dan tadi...
aku lakukan ape yg perlu aku lakukan..
aku xminta banyak dalam email..
cuma harap dia kembali pada keluarga dia...


dan aku???
akan terus mencari kebahagiaan aku sendiri..
InsyaAllah....

dan aku...
akan terus melalui jalan2 hidup ini..
xkan berganjak walau dugaan itu perit 
tuk aku lalui...

aku harap dia baca email tu...
sebb aku taw..dia akan bukak email dia..
aku nk dia sedar....
even bukan aku pilihan dia..
tp dia xboleh nk lepas tangan dengan ape yg terjadi..
aku perlukan penjelasan....
memang aku seorg pendendam...
dia pon taw...
tp dia xpenah nak amek kesah...


dan aku amek ini sebagai pengajaran tuk diri aku...
semoga aku menjadi seorg lebih tabah..
lebih berani..
dan lebih kuat serta yakin tuk lalui masa akan datang..


moga aku xlagi dikecewakan kelak....

No comments: