Sunday, May 1, 2011

~selamat bercuti..


1st may....
1st entry untuk bulan ni...
cuti umum...hari pekerja..
aku?? keje la...wakakka~~
ermmm banyak keje menanti nih...
hmmmm starting to packing a few stuff...
mau packing ape yg perlu...
ermmmm mama abah nk pindah umah...
so banyak mende nk wat...

wakakakaka~~
ade mende nk share...
tp mende mcm ngumpat sumeone..
tp...xbek kan?
so diamkan je..
cuma aku nk bgtaw kat org2 yg berkenaan...
"janganla amek taw sal aku.....xperlu jaga tepi kain aku...
aku nk g gath ke x...tu aku nye hal..xde kene mengena ngan ko...
ape tu??siap ngata...gath room len leh pegi...
tp?? wakakaka~~ meh aku nk gelak guling2...
ko xyah nak sebuk hal aku la pompuan..
ko jaga hal ko dulu...
hikhikhik...klaka2... 

ermm manusia....
macam2 hal.....so kalo xde manusia pangai cam ni..
bukan la namenye kehidupan..
ye x??
ermm.....need sume vacation..
mebi after pemindahan tu sume kot..

oh lupe nk kongsi....
start bulan 5 ni....
sister baru masuk kat kpmc ni..
maknanya wad dibawah pengurusan baru....
harap2 xde kelam kabut berlaku...

to puan sham....
thanks puan...
banyak kenangan suka duka...
banyak perkara diajar....
never forget....

No comments: