Tuesday, May 10, 2011

~kekasih yang tak dianggap

tu tajuk lagu kan?? ala lagu kat blog aku ler..
ermm xde niat pon nak same ngan tajuk lagu 
dr kertas band...
cuma...kisah disebalik lagu tu...
ade kene ngan aku......
tah la...aku xtaw nak katakan macam mane..
aku menidakkan dia dalam kehidupan aku..
aku memang xleh nk anggap dia sebagai 
org yang cuba berkongsi rasa hati ngan aku...
aku xtaw kenapa...
aku xbalas dia nye sms..
aku xjawab bila dia kol..
bila aku balik kampung..
aku elakkan dari jumpa dia..
macam2 alasan aku bagi....
sampaikan satu tahap..dia menggunakan pakteh aku 
tuk mendapatkan respon dari aku...
ermmmm aku buntu..
bukan xnak bagi dia peluang..
tp aku xrasa yang peluang yang akan aku bagi tu
akan di manfaatkan..
aku takut sia2....
bukan aku xpercaya dia..
cuma aku xpercayakan aku sendiri..
samada aku bole terima dia ikhlas ataw aku 
sekadar terima dia kerana kesian...
buntu....

No comments: