Friday, May 6, 2011

~gambate.......

hahahaaha~~ tajuk xde kene mengena kot..
xde mende nk naip sebenarnya...
saje nak meraban.....
aku sebenarnya ngah xlarat nak pikir...
ermmmm pening ngan resume aku ni...
alahai...
banyak nak kene wat..
harap ada rezeki aku kat tempat lain..
harap...impian aku tercapai...
skang ni fokus utama...KERJA...
heheheh~
lantak pi la ape org nk ngata..
ape org nak kutuk...
yang penting aku wat keje aku.....


ermmmm dah lame xwat keje giler...
lame dah xwat keje culik menculik ni..
skang sume dah lain...
dan aku pon xtaw ape dh berlaku skang...
hmm pasni mama abah dah pindah melaka..
sah2 la...selalu la muka aku kat sane..
dulu mungkin selalu...
skang je dh lame x g...
:) 

hmm...aku rindukan sesuatu yang dah lame xwat..
tp aku xmau amik risiko...
biar lah...tinggalkan sume ...xkan toleh dah...
so..cik moi..teruskan azam tu...
jangan pikir ape2 dah..... chaiyok...

No comments: