Thursday, March 17, 2011

~kisah kasih si perindu...

x tergambar rasa hati...
aku sedih...
aku pilu...
aku tahu aku bukan sempurna..
aku ada kekurangan..
aku bukan bidadari...
aku jua bukan boneka..
hanya perasaan...
sesaat lepas ...
seminit kemudian...
bukan aku curiga..
dan bukan aku mempertikaikan...
keanehan di jiwa...
selongkar masa lalu kita...
jiwa rapuh...
hati meronta...
saat bintang itu hilang telan dek kabus...

awan berarak pilu...
menangisi hati sang perindu..
jiwa bukan mainan...
hanya pengemis sang cinta nan abadi...
selaut nota kasih...ditinggal tanpa kesan...
sejejak sayang di rumpun pilu...
hati gundah...
muka beriak gembira..
sekadar menutup dasar hati yang kecewa..
bukan menangisi...
tapi sekadar menyangka isi baik ...
terima kasih..
kerana sedetik kisah kita...
kerana secebis harapan diberi..
kini...hanya kenangan...
membawa seribu ingatan...
bicara tidak memberi erti...
kisah kasih yang xkesampaian...


p/s : sekadar emosi dikala sunyi....episod duka dalam hidup aku...aku dah simpan lama..hari ni baru nak publish....

No comments: