Monday, October 18, 2010

~~status2 fb saya~~

~still xleh lelap- belek2 nf0n- usha2 f0lder pic- jmp pic2 sume0ne-bff aku- upenye byk gak pic dia- dan aku t'pk - sungguh dia manusia plg rapat ngan aku dr k0lej pai skang- thanx awk- even awk jauh -






~~tadi...baru kejap- belek2 nfon lame- saje usha2- on nfon- wow....- msg2 lame xilang la- taw x? saya jmp msg sape??- sume msg2 dia dr zaman2 kolej- huhuhu- saya xtaw kenapa kenangan tu bermain balik kat ingatan saya- tp sangat berterima kasih kat dia- huhuhuu- mcm klaka lak msg2 tu sume- sbb mende remeh pon kami sms- ~~~





~~tetibe rindu org jauh tu- tula sape suh bace msg2 lame- nk suh jd cm dulu balik...xleh kot- tp kan.... sungguh la.. rindu dia- kawan baik je pon- kan2... :P




‎~~masih berjaga- layan best 104- tunggu dia kot on9- tp rase dia x on9- ade banyak mende nk cite- jap g nk sahur- esok keje ptg- hmmmm~~~






ni sume status2 terhupdate kat fb aku....ni sume ditujukan tuk seorg kawan...sahabat yg xpenah jemu menasihati...dengar setiap keluhan aku...dr zaman kat kolej sampai la ni........kitorg kenal xlama...tp mebi sebab aku jujur kot kawan ngan dia.....tp paling besh...masa kat kolej..... kitorg share everything....dr mende remeh pon.... dia sgt memahami..... skang even dia jauh... die tetap ade ngan aku.... aku susah cmner pon..dia tetap ada.... sampaikan cerita cinta aku yg xde penyudah kebahagiaan pon dia taw... dan aku taw mesti die nyampah kan??? tp nk wat cmner.... dan aku harap kisah persahabatan aku ngan dia xberakhir... kami selesa berkawan je..... mir... aku syg sgt2 ngan persahabatan kite ni... ko pon taw kan???

No comments: