Thursday, October 21, 2010

~~sesuatu yg xterduga~~

kadang2 kalo dipikirkan balik...kelakar pon ada...
aku pon mcm xpercaya....
entah la..permainan dunia kan??

actually, tengahari td masa balik keje aku dpt sms
dr org yang aku xsangka2..
mak kepada "encik R" sms aku...
just dok tanya kabar.... dan bertukar cerita...
dan paling aku xsangka dan wat aku agak sentap beserta sayu
bila mak "encik R" bahasakan diri dia "MAK"
dan suh aku panggil dia "MAK"

percaya atau tidak...
tu yg aku alami....
dan sungguh....aku sedih bila kenangkan kebaikkan mak
dan aku terharu bila mak dia masih terima aku dan
mak dia menyayangi aku seperti anak dia.....
dan bila mak kata aku sebahagian dr keluarga dia...

ikhlas dr hati.....
aku bukan perampas hak org...
aku bukan mengampu...
aku ikhlas sygkan mak "encik R"
dr dulu...aku dh anggap mak tu mcm mak aku sendiri....

No comments: