Monday, October 18, 2010

~~kembali senyum~~ (◑‿◐)


lama dah rasenya x hupdate blog ni... hehehhe
sowee la...skang baru rasa ade mood
dan aku dh semakin pulih....
aku terima segalanya yg berlaku....

ramai yg ckp aku kuat tuk hadapi sume ni...
xjugak...
aku cume terus berusaha tuk kuat...
kalo x?? aku xleh nk teruskan kehidupan aku....

bende dh lepaskan??
aku xnk kenang dah...
ia cukup sakit....

so skang???
alhamdullillah... Allah tu memang Maha Penyayang..
Dia banyak sedarkan aku atas semua kesilapan aku...
dan aku bersyukur sgt2...
sebab aku cepat sedar....
skang..ada jodoh ada la...
yang penting.... aku dh xnk terlibat ngan ape yg aku dh buat dulu...
cukup sekali aku lakukan....

ermm....
cerita cinta aku xde penyudah kebahagiaan...
aku pon xmintak semua ni jadi...
tp xpe...
aku rasa nikmat cinta itu..walau cukup sekejap...

pintu hati ni??
masih tertutup lagi..
biarlah masa ubati segalanya...

papepon aku banyak2 terima kasih dgn
hunny mucuk aku... norm..
ngan adik cyg... naza...
sebab diorg banyak ada ngan aku...
saat aku betul2 jatuh dan sakit...
sgt bersyukur dengan kehadiran diorg....

aku masih belum kuat sepenuhnya...
tp aku cuba untuk menjadi kuat...

No comments: