Tuesday, July 19, 2011

"mom's to be"

pergh....ayat.... hahaha..
xla actually hari ni aku jaga iman..
iman..anak buah aku...
dia kene demam panas....
kene admit ward..
kesian dia...merengek2 jer..
malam ni..dia stay ward..aku jaga dia..
dan ni baru aku rasa....
mcm mane pengorbanan seorang ibu..jaga anak bila demam..
aku xtenteram..
ikutkan mengantuk..
memang aku mengantuk...
aku pas keje malam...
tp bila pikir balik...
buatnye aku tido..demam dia naik...
kesian dia...
aku xsampai ati...
macam mane la dlu kitorg adik beradik demam
mama jaga kan??
dengan xcukup tido...
mcm2 la..
alhamdullillah.....bila aku jaga iman kat hospital ni 
aku rasa aku bole nk galas tanggungjawab seorg ibu..
InsyaAllah....
mebi masa jaga danish ngan maisarah dlu xsama..
sebab diorg dh besar.. xmerengek mcm iman ni..
budak 3 taun...mcm2...
ni siap mengigau dah...
riso....
so far demam dah kebah sket ni...

iman...cepat sembuh eh sayang..
riso ashu tgk iman demam mcm ni...
ashu sayang iman sgt....

No comments: