Saturday, July 30, 2011

"AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN"

Ramadhan kembali lagi..
harapan kali ni..moga aku dipermudahkan 
dr segala segi...
moga aku dapat merasai keberkatan Ramadhan tahun ni..
moga aku dapat LailtulQadar...InsyaAllah

bila tiba Ramadhan...mesti aku teringat zaman belajar dulu..
kenangan paling seronok mase kat kolej..
berbuka ramai2..
sahur beramai2..
aku...ecah..ain...serai..shila..mimi...xlupe teow...even dia cine..
paling seronok...ade gak org nak belikan aku air tebu + roti john...
time sahur...keje aku masak...pastu aku akan kol encik azmir...
hahahha..kenapa? kene kejutkan dia..kang xsahur pakcik tu kang...
susah woo nk kejut kan dia..kalo x 10 miskol..xsah..
hahahahha~ memang besh...
kalo dia xg pasar ramadhan...aku yg g..
tp mesti ade bekalan tuk masing2..
ade mase kitorg rajin masak..
mesti aku masak lebih tuk dia.....
emm kenangan..sampai skang aku xkan lupe...
paling klaka..geng2 aku..kalo keuzuran..sume same..
balik kelas kul 4..leh singgah stall beli makan..
konon2 tuk berbuka..
sampai bilik..kunci pintu...wat acara kenduri doa selamat...
hahhaaha...sangat seronok...
shila..mimi..serai..ecah..ain...teow....aku rindu la...
g teraweh awal2 je..
ujung ramadhan..dok main mercun..hahahhaa...
korang memang besh la...

taun ni sama seperti taun2 aku semenjak bekerja ni...
kerja..dabel shift...
sahur d kpmc..berbuka di kpmc..
roster xberganjak...aku masih di wad 2b - labour room...
huhuhu..

azam taun ni...even dugaan mcm mane skalipon..
aku harap dpt hadapi ramadhan yg mulia ni...

No comments: