Wednesday, April 20, 2011

~KETERPAKSAAN ATAW SEKADAR MENJAGA HATI???


macam2 hal yang berlaku sejak dua menjak ni...
aku pon xtaw nak mulakan macam mane...
aku sendiri xpaham...
mungkin aku mengalami..."sindrom keterpaksaan"
ataw "sindrom menjaga hati"
ermm..macam payah nak luahkan...
airmata peneman saat ini..
aku xtaw luahan aku tuk sape??
kadang2 aku rasa ini x adil tuk diri aku...
aku bukan sesempurna bidadari kayangan..
cuma..aku masih x boleh nak terima kisah kasih tanpa cinta...

bukan aku beralasan....
tapi itu dipandang remeh...
bukan aku tak berterus terang...
tapi sume endah x endah...
pelik kan???
sungguh...aku dah xde perasaan untuk berkasih sayang...
aku takut nak kongsi sayang aku..
aku takut kecewa...
apa yang aku buat sekarang...
cuba menerima segalanya..
walau segalanya amat payah...
aku xnak mengecewakan mama ngan abah...
tp ku korbankan perasaan diri sendiri....
bukan aku ego....
cuma segalanya berlaku penuh pantas....
aku dipersalahkan diatas semua kejadian..
bukan aku pinta tuk kecewa...
mungkin ini ujian Allah untuk aku...
aku redha...
cuma aku rasa....aku masih trauma....

No comments: