Wednesday, April 20, 2011

~DERITA MERINDU


hari ni hari jadi "encik R" aku xtaw nak wish cmner..
ape yg leh aku wish..semoga dia bahagia selalu...
erm.....susah nak gambarkan cmner...
tak seperti tahun sudah....ade suprise untuk dia aku wat
tp taun ni?? aku sensorang mengharapkan keajaiban...
kenapa ayat mcm aku masih mengharapkan dia??
aku xtaw..selama 10 bulan yg berlalu ni....
hari ni terlalu rindu....
kadang2 aku sendiri xpaham dengan ape sume ni...
kenapa mesti ada rasa itu lagi...
hmm..kenapa aku xboleh lupakan dia??
aku slalu berdoa...semoga Allah kuatkan semangat aku....
kisah aku ngan dia dh tamat...

untuk "encik R"...
semoga awk panjang umo...
semoga awk paham ape itu keikhlasan..
semoga awk bahagia selalu...
doa saya untuk awak..
walau kite dh xbersama...
hakikat nya...saya sedar...
cuma saya masih terasa awak ada dalam hidup saya...
selamat hari lahir "encik R"

No comments: