Wednesday, April 8, 2020

~ Kisah lama jangan dikenang~

da lame x menulis..
da lame xbukak blog ni..

xde ape yg best dgn life aku..
still up and down...

2018..
after 6years kitorg melayari bahtera umah tangga.. akhirnya berakhir jugak...
bukan xbertahan.. tpi aku xmampu..
perpisahan itu jalan terakhir...  im just doing my best but its failed.. mungkin jodoh sampai situ saja..
sepanjang 6 tahun.. 2x keguguran..
xpelah bukan rezeki aku...

ok stop kisah sedih..

2019..
aku move on...
bangkit dari kecewa ...
cuba bangun ... walaupon masih terkesan dihati..
kenal beberapa org...
tapi aku memilih dia...
simple person... tiada apa²... kerja biasa²..
tapi aku suka...
walaupon dia biasa pada pandangan org lain.. tp dimata aku dia istimewa..
xde kereta.. xpe.. im okay..
xde harta benda... kite leh same2 carik..
yg penting taw tanggungjawab.. hargai aku..
terima baik buruk aku...
alhamdullillah...
ade 2-3 org yg ckp patut aku carik yg berduit...
aku gelak.,... sbb aku taw aku xlayak...
aku bukan siapa²...
ade org nk aku yg gemok ni pon da bersyukur sgt..

2020..
langkah seterusnya...
kitorg decide nk settle down...

march 2020...
xpernah dibuat org... last minute nye plan..
bertunang pada hari selasa..
hanya family kedua belah je...
decide nikah on june 2020...
tp Allah sebaik perancang..

musim covid 19. 
kite tgk la macam mane..
semoga urusan kami dipermudahkan..





No comments: