Saturday, March 3, 2012

" cik moi : bahagian 1 "

hahahha sebenarnya dah xtaw nak letak tajuk ape...so main bantai je r..

2 minggu dah aku x balik kg..
tp still berhubung ngan mama abah..
bukan xmo balik..
kewangan kurang memuaskan..
ngan kereta eksiden..
ni dalam 3 hari lepas... 
tayar pancit...kene paku..
g kedai suh tampai..
dia ckp xleh tampal.pastu tayar pon dh botak
so terbang dh duit nak setelkan hal keter..
nasib la kalo dh berkereta..
sebaik skang dok hostel..tahan sket...
makan leh masak..stok pon dh berhupdate..ekekeke

mama abah..soweeeee adik xdpt balik..
bukan sengaja...tp poket membataskan segalanya..
sebaik mama abah paham.. :)
org kata melaka kajang xjauh..
memang ler.. sejam lebih jer..
tp duit tol...minyak :)
ape pon sebelom ni aku bole je kan??
skang belajar berjimat cermat :)
aku dh pk masa depan :)
sejak eksiden rituh..macm takut nak bawak keter :)
hahahaa...bkn takut ape...so lebih berhati2
sebaik aku xde ape2 kan..
:)

sape kata x rindu?
rindu sgt2..
xpe la berkorban kan?
sebaik adik2 kat sini ade..
paham jugak..diorang lagi jauh,. bole je kan??
so xkan aku xleh??
cik moi dh besarkan???
so kene la bese2 kan:)


p/s : mereng dikala poket tengah menipis :)

No comments: