Wednesday, December 7, 2011

“ HAPPY BIRTHDAY “

~happy birthday to me…

happy birthday to me…..~Red heart

lagu tuk diri sendiri…

yerp hari ni aku dh cukup 26 tahun..

terima kasih aku ucapkan tuk mama

yang melahirkan aku…

tuk abah yg susah payah carik duit tuk besarkan aku..

tuk mama abah yg banyak berkorban tuk aku..

sepanjang hidup 26 tahun ni…Crying face

doa aku..semoga aku tabah hadapi hidup..

semoga aku dipertemukan jodoh…

hmmm satu agi wish..

tuk mama ngan abah..

selamat hari ulang tahun perkahwinan yg ke 40…

Ya Allah terima kasih kerana memberi aku sebuah keluarga yg bahagia..

memberi aku sebuah keluarga yg tiada cacat celanya.. aku bahagia Ya Allah…Red heartRed heartRed heart

2 comments:

hestyrezyuda said...

moi.. happy besday... moga di limpahkan rezeki dan di berkati selalu... ^_^

Unknown said...

happy bday moi....