Monday, September 5, 2011

"SALAM AIDILFITRI"

maaf lambat sangat wish..
biasalah..bila kene bekerja pada hari raya..
neway.. masih dalam bulan Syawal...so
xde la lambat mane kan??
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 
MAAF ZAHIR BATIN
tuk sume follower ngan pembaca..
maaf la kalo selama ni penulisan ni
ade yg xsuke..ade yg kata ngada2 ke..sori keh..

perjalanan raya??
raya pertama..
aku keje malam 2nd nite..
siang tu...dalam tengahari..
aku ngan dak2 kpmc yg ada..
g jenjalan..umah mama z..umah imah..
then ptg sket aku g umah mimie..
lame xjumpe dia..
malam tu keje..
Alhamdullillah..xbz pon...bole la lelapkan mata..

raya ke2..
pagi2..lam kul 7 lebih aku dh gerak ke melaka..
nak raya kat sane...
sampai dalam kul 9 lebih..sebb aku kali ni bawak kete..
80km/j jer...hehhee..giler baik kan??
wahahaha~~.
aku sampai melaka..terus g umah hunny..hikhik...dh tu
mama abah cakap kumpul kat umah mak ngah lam tengahari..
so..jalan2 dlu ler..
then lam kul 11 kitorg kuar..
memula ngan nk g umah yuyu...
tp mama kol...terus g umah mak ngah..
lepak2 jap mkn lemang...
mama suh anta pakteh balik durian tunggal..
so dr durian tunggal terus ke alor gajah 
umah yuyu
lame kot kitorg lepak...
kol2 amim x jawab..xpe la..
its oke...dr umah yuyu aku gerak ke umah akma..
raya ngan diorg..
gile kene sakat je..
adeh sakit pewut aku....gelak je keje eah..
malam sket anta hunny balik umah....
aku tido umah akma...hahhaa..mcm xde kampung je kan??
dok tido umah org..

raya ke 3..
memulakan perjalanan..
kul 8.30 pg aku dh gerak g amek hunny...
then kitorg gerak ke batu pahat
saje nk jenjalan..semata2 g umah kakak...
hehehhe...sampai sesat2..
wakakkaka..sowee salah dengar arahan :)
kat umah kakak..fuyooo..kakak masak asam pedas..
i like...hehee..
mabeles...kene paksa tambah nasik..adeh...
then lam kul 1...gerak g MBO..
leh kan g layan hantu bonceng..
gile r..
kat wayang..majoriti kai baju kurung..gerek sei...
hahaha..cite tu memang besh..walah...

emmm nnt sambung bole x?? penat r..

p/s : demam ni.. :)

No comments: