Monday, June 27, 2011

"CER CITE"

lame giler x hupdate belog ni...
bersawang bagai...wahahahhaha~
sorry lately bi bz sket...
mengalahkan menteri lak kan?? 
xla....bz keje..
bz ngan kemas umah..
packing2 barang..
family nak pindah melaka dah..
umah pon dh nk siap..so kene setelkan ape patut
aku pon kesihatan xberapa nak baik..
tp wat2 xtaw je..
ubat pon asik skip je ni....
mukan nk skip mende...
makan ubat tu...badan mcm makin naik..
side effect ubat tu..
mkn bila perlu je skang...
ermmm.....harap Allah x tarik lagi nyawa aku..
banyak lagi mende aku nk wat..dan tebus...
Ya Allah permudahkan segala urusan ku...
aku pohon perlindungan dr Mu Ya Allah..

pas ni mebi aku akan dok hostel 
tp kak ngah ajak stay umah dia..
tah la aku..pon xtaw.. cmner agi...Blurrr....
macam2 nk kene pikir..
langkah baru?? masih mencari..

ermm pasal jodoh??
aku masih memikirkan cadangan kema..
tah la...samada nk pertimbangkan ataw terima..
hati xkuat agi...
huhuhu...tp Alhamdullillah aku rase aku dh pulih 100%
hmmm aku rasa lega..
ada hikmah disebalik sume ni..

k la..nnt hupdate agi... 
actually ngah keje ni...
lalallala~

No comments: