Sunday, January 30, 2011

~unhappy hour


aku xtaw ape aku rasa skang..
cuma aku taw..
aku terasa tidak happy
bukan sebab ape..
aku cume sekadar kecewa ape yg aku dh lakukan...

bukan aku kecewa  sebab cinta
tp aku kecewa dengan life aku sendiri...
entah la...
kadang2 terpikir.. ape aku buat ni
betul ke x??
kadang2 aku ikut sangat perasaan aku ni..
kadang2 aku ni ..terlalu pikirkan sesuatu tu macam kan 
berat sangat tuk aku tanggung...

bukan mudah tuk aku lepaskan sume ni..
cume ape aku rasa skang..
life aku dh xhepi macam dulu..
ermmm kadang2 aku berpura2 yg aku gembira
padahal aku sebenarnya menipu diri sendiri..
tah sampai bila aku nk terus macam ni...

Ya Allah aku kalah dengan caturan hidup-Mu
aku lemah dengan dugaan-Mu
aku xmampu tuk hadapi semua ni...

1 comment:

hestyrezyuda said...

hurm....

jangan biarkan masalah membaa diri.. tapi kita ang kena memabawa masalah tu...

jgn pikir aku kena happ untuk tutup semua kesayuan..tapi pikir aku happy kerana waktu ini memang aku happy..

jangan di kesal, atas apa ang teradi.. tapi bangkit..belajar dari apa yang dah lalui..

jangan di ulang kisah silam yang buruk tu.. tapi beringat..!! dan waspada pada situasi yang hampir sama seperti itu...

belajar dari kesilapan.. belajar dari sejarah.. belajar dari tersungkurnya emosi dan kekalahan..

^_^ tak akan ada rasa manisna kehidupan tanpa permasalahan ^_^